ولنتینو روسی برای وقت تلف کردن در موتوجی‌پی شرکت نمیکند

به گزارش آرپی‌ام اسپرت، ولنتینو روسی در حالی باز هم امسال در مسابقات موتوجی‌پی شرکت میکند و که در سال گذشته نتوانست نتایج خوبی را برای تیم یاماها بگیرد و این تیم تصمیم گرفت تا او را با فابیو کوارتارارو عوض کند و به این ترتیب، او به تیم موتوجی‌پی پتروناس یاماها پیوست.

او از سال ۲۰۱۷ تاکنون نتوانسته به عنوان پیروزی در موتوجی‌پی دست بیابد و تنها به ۳ عنوان سکو رسیده است.

او در پاسخ به سوالاتی در مورد آینده‌ی حرفه‌ای اش در مسابقات موتوجی‌پی به این شکل پاسخ داده است : من برای وقت تلف کردن در موتوجی‌پی مسابقه نمیدهم و در دو سال گذشته نتایج بسیار ضعیفی گرفته ام.

امیدوارم مسابقه بیشتری داشته باشیم تا هیجان در این سطح از مسابقات موتورسواری بیشتر هم بشود. ۲۶ سال در مسابقات موتوجی‌پی بوده ام اکنون هم هدفم این است که بتوانم از اول تا آخر فصل جاری بهترین عملکرد خودم را داشته باشم و بسیار قوی ظاهر شوم.

در مورد ماندن یا نماندن در سال آینده نیز پاسخ داده است که در تابستان به این مووضع فکر خواهد کرد و تا آن موقع، یعنی تا میانه‌ی فصل تصمیم دارد تا تمرکز خود رابرروی موتورسواری خود بگذارد و به این جور مسائل فکر نکند.

او به خوبی میداند که تصمیمی قرار است بگیرد به طور کلی دوران حرفه‌ای خود در موتوجی‌پی را تحت تاثیر میگذارد و زندگی او را قرار است تغییر دهد ولی خیلی از این بابت نگران نیست.


منبع : ولنتینو روسی : برای گذراندن اوقات در موتوجی‌پی نیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد