جورج راسل برای سال آینده میتواند به تیم فرمول یک مرسدس برود

به گزارش آرپی‌ام اسپرت ، قرارداد لوئیس همیلتون راننده‌ی بریتانیایی تیم فرمول یک مرسدس در امسال به پایان میرسد و قرارداد جورج راسل هم که برای تیم ویلیامز رانندگی میکند در پایان این فصل از فرمول یک قراردادش به پایان میرسد.

صحبت‌های بسیاری درمورد آینده‌ی این دو راننده تاکنون گفته شده است و البته آینده آنها را در فصل بعدی مسابقات فرمول یک، عملکرد آنها در این فصل تعیین میکند.

ازسال ۲۰۱۷ تاکنون تیم فرمول یک مرسدس از جورج راسل حمایت کرده است و در سال گذشته هم پس از اینکه لوئیس همیلتون کرونا گرفت و نتوانست در فرمول یک صخیر شرکت کند، باهماهنگی های تیم مرسدس و ویلیامز، جورج راسل به جای همیلتون در این رقابت شرکت کرد.

گفته‌ها در مورد رفتن جورج راسل به تیم فرمول یک مرسدس در سال آینده بسیار زیاد است ولی راسل گفته است که در حال حاضر به این گونه موارد فکر نمیکند و تمام تمرکز خود را برروی عملکردش در سال جاری قرارداده است.

اما او حدس میزند که با پشت سر گذاشتن نیمی از مسابقات امسال، پیشنهادات جالبی از سوی سایر تیم‌های فرمول یک برای او ارسال شود.

راسل گفته است که در طول سه سال گذشته تیم فرمول یک ویلیامز در انتهای جدول رده‌بندی بین سایر تیم‌ها قرار داشته است و در صورت اینکه هیچگونه پیشنهادی از سوی مرسدس به او ارسال نشود، ماندن از این تیم جزء گزینه‌های او نخواهد بود.


منبع : احتمال پیوستن جورج راسل به مرسدس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد