تیم فرمول یک استون مارتین میخواهد سباستی فتل را به دوران اوج خود بازگرداند

به گزارش آرپی‌ام اسپرت، تیم فرمول یک استون مارتین اعلام کرده است هرآنچه که سباستین فتل، راننده آلمانی این تیم برای برگشتن به دوران اوج خود نیاز دارد را به او خواهد داد. اوتمار زافناور دیروز و در حین رونمایی از خودروی جدیدی تیم فرمول یک استون مارتین گفت : یک راننده در سن ۳۳ سالگی رانندگی با یک خودروی فرمول یک را فراموش نخواهد کرد و شرایطی در این کار تاثیز میگذراند که باید آنها ها ار برطرف کنیم.

در فصل گذشته که سباستین فتل برای تیم فرمول یک فراری رانندگی میکرد، بسیاری از هواداران از این که با او و چارلز لکلرک در این تیم به طور مساوری برخورد نمیشود نگران بودند و گاهی عصبانی میشدند و این درحالی بود که این تیم ایتالیایی ادعا داشت با هردو راننده‌اش به طور یکسان و مساوی برخورد میکند.

آقای زافناور اعلام داشته است همانگونه که در فصل گذشته با سرجیو پرز و لانس استرول به طور یکسانی برخورد شده است، در فصل هم با سباستین فتل و لاسن استرول در این تیم فرمول یک به طور یکسان برخورد خواهد شد چون فتل به این شرایط نیاز دارد و باعث پیشرفت او میشود.

او اتفاقا این را هم گفت که هردو راننده تیم فرمول یک استون مارتین با یکدیگر به رقابت هم خواهند پرداخت که این موضوع بسیار هم جالب است. ولی اگر استرول میخواهد با فتل رقابت کند حتما باید با سختی بیشتری کار و تمرین کند.


منبع : استون مارتین سباستین فتل را به ایده‌آل خود میرساند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد