تیم فرمول یک هاس ادعا داارد که وجود رنگ‌های پرچم کشور روسیه بر روی خودروی جدید نوعی دور زدن قانون نیست

به گزارش آرپی‌ام اسپرت، وقتی که مراسم رونمایی از خودروی جدید تیم فرمول یک هاس برای مسابقات ۲۰۲۱ رونمایی شد وجود رنگ‌های پرچم کشور روسیه بر روی خودروی بسیار به چشم می آمد.

گانتر استاینر، مدیر تیم فرمول یک هاس اعلام کرده است که وجود این رنگ‌ها به معنی قانون شکی نبوده و حتی قبل از اینکه تصمیمی برای عدم حضور ورزشکاران روسی در مسابقات بین‌المللی با پرچم کشور گرفته بشود، این طرح برای خودروی فرمول یک ۲۰۲۱ انتخاب شده بود.

تصمیم عدم حضور ورزشکاران روسی با پچم کشور خود به دلیل دوپینگ آنها در مسابقات المپیک بوده و نیکیتا مازپین، راننده فرمول یک تیم هاس نیز امسال مجبور است بدون و نام و پرچم کشور خودش و با پرچم بی‌طرف در این مسابقات شرکت کند.

گانتر استاینر ادامه داد که کسی که از پرچم روسیه محروم شده است، راننده است نه کل تیم. تیم فرمول یک ما امریکایی است و وجود رنگ‌هایی که پرچم روسیه را تداعی میکنند اشکالی ندارد.

خود نیکیتا مازپین هم گفته است که از دوران بچگی از هنگامی که برای اولین بار با مسابقات فرمول یک آشنا شده، آروز داشته که روزی در این مسابقات شرکت کند، که امسال این اتفاق برای او افتاد، ولی بسیار ناراحت کننده است که با پرچم کشورش نمیتواند رانندگی کند.


منبع :‌ هاس : وجود رنگ‌های پرچم روسیه بر روی خودرو قانون شکنی نبود + تصاویر خودروی جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد